Wednesday, June 19, 2013

Tag

Witajcie 

Jeden z moich pierwszych tagów 

Ponad miesiąc temu postanowiłam 
sprawić sobie prezent z okazji Pierwszego Dnia Lata 
( taki mamy zwyczaj na Islandii )
i zakupiłam od Ivany zestawy przepieknie dobranych kolorystycznie 
papierów, dotaków, ręcznie  robionych guzików
i innych scrapowch "smakołyków".


Do wykonania jednego z moich pierwszych tagów 
wybrałam cudeńka ze zestawu nr.2:


oraz nr.3 :


Oto moja nieśmiała próba :



Mojego taga zgłaszam na wyzwanie : TAG 


Miłego dnia :)
Pozdrawiam ciepło
Aneta

5 comments:

  1. Ohhhh Aneta!!!!! So very, very beautiful!!! The way you layered those items into a perfect little tag just blows my mind!!! Honestly! You've done them more justice than I ever could! Love your beautiful creativity, and the way you make ordinary bits come to life in your extraordinary creations!

    ReplyDelete
  2. Kapitalnie! Dzięki za udział w wyzwaniu Digital Paper!

    ReplyDelete